Contracten

  Voor het preventieve onderhoud aan uw installatie en het oplossen van storingen kunt u een beroep doen op de servicedienst van Aquaco. Dit kan op contractbasis of op regiebasis. 
Bij het B-contract wordt zowel het voorjaarsonderhoud  (opstarten van de installatie) als het najaarsonderhoud (vorstvrij maken van de installatie) door de servicemonteur van Aquaco uitgevoerd. 

Bij het C-contract wordt alleen het onderhoud in het najaar uitgevoerd. De kosten voor het onderhoudscontract zijn o.a. afhankelijk van het type en de grootte van de installatie.
Eventuele storingen aan de installatie worden verholpen op regiebasis. Te vervangen materialen worden apart gefactureerd, tenzij de garantiebepaling nog van toepassing is.

 

Aquaco biedt ook onderhoud op maat aan. Zo kan Aquaco op reguliere basis controles aan uw installatie uitvoeren, brandputten controleren en testen, watermonsters nemen en laten testen, UV lampen vervangen, algenbestrijdingsmiddel leveren etc.
De afdeling service en onderhoud is telefonisch bereikbaar: 0481 – 372720 of mail naar service@aquaco.nl.
Buiten de reguliere kantoortijden kunnen storingen 24/7 worden gemeld via het klantportaal van Aquaco
Eventuele telefonische bereikbaarheid voor dringende zaken is geregeld via oproepdienst, ook via nummer 0481 - 372720.